اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

همکاری سپاه خراسان شمالی و بهزیستی برای ساخت ۲۵۰ واحد سیل‌زده

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از همکاری با سپاه استان برای ساخت واحدهای سیل‌زده خبر داد و گفت: ۲۵۰ واحد سیل‌زده مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در مناطق محروم طی سال جاری ساخته می‌شود.

همکاری سپاه خراسان شمالی و بهزیستی برای ساخت ۲۵۰ واحد سیل‌زده

اسماعیل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به همکاری با سپاه برای ساخت منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۵۰ واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با همکاری سپاه استان در مناطق محروم و سیل‌زده در حال احداث و تحویل به صاحبان است.

وی همچنین از افتتاح ۹۰ واحد مسکونی معلولان در استان به مناسب روز جهانی معلولین خبر داد و گفت: ۳۰ واحد از این منازل مربوط به خانواده‌های دارای دو معلول در سطح استان و همچنین ۶۰ واحد آن مربوط به خانوارهای دارای یک معلول یا زنان سرپرست خانوار است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: ۷۰ واحد مسکونی دیگر برای معلولان استان طی سال جاری برای خانوارهای دارای دو معلول و هزار واحد مسکونی نیز برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای تک معلول احداث می‌شود.

وی از کمک بهزیستی به این خانوارها برای ساخت منازل خبر داد و گفت: کمک‌های بلاعوض بهزیستی در واحدهای مسکونی شهری برای خانوارهای دو معلول بالغ‌بر ۶۰ میلیون تومان و در واحدهای روستایی نیز ۳۶ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول